Geachte geïnteresseerde! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rick Buijk - WaarBenJij.nu Geachte geïnteresseerde! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rick Buijk - WaarBenJij.nu

Geachte geïnteresseerde!

Door: R. Buyk

Blijf op de hoogte en volg Rick Buijk

28 Januari 2014 | Australië, Melbourne

Hallo!

Inmiddels een maandje gespendeerd in dit gigantische land en natuurlijk al het 1 en ander meegemaakt. Mijn eerste stop was Melbourne een stad aan de zuidkant van Australie na de vlucht die overigens best wel lang was werd ik om 2 uur snachts voor mijn hostel afgezet. Na binnenkomst was mij vertelt dat er een en envelop op de balie zou liggen met daarin de sleutel voor de kamer en andere broodnodige info, dit lag er niet. Toevallig kwam er een jongeheer al tandenpoetsend de trap afgelopen en die vertelde mij dat ik dan maar gewoon op de bank in de gezamenlijke woonkamer moest gaan liggen, dit gebeurde wel vaker zei hij. Enigszins verbaasd maar toch blij dat ik kon liggen na 24 uur vliegtuig nam ik plaats en pakte zo toch nog even 5 uurtjes slaap. Die ochtend ontmoete ik een Duitse jongen (er zijn hier heel veel Duitsers) die ging skateboarden dus besloot ik om er ook maar 1 aan te schaffen, in Australie weten ze wel hoe je een fatsoenlijke skatebaan bouwt en is het ook niet raar als er een man van rond de 50 rustig zijn rondje komt rollen. In totaal heb ik zo een 2 weken gespendeerd in deze mooie stad tot ik de mentale roeping kreeg om wat zilt zeewater te verorberen! De eerste stop was Torquay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

New south wales

05 Maart 2014

Torquay

28 Januari 2014

Geachte geïnteresseerde!
Rick Buijk

Actief sinds 13 Feb. 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 3341

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: